Accesand sau utilizand website-ul www.promoholidays.ro, sunteti de acord cu termenii si conditiile de mai jos. Acest website este detinut si administrat de Promo Holidays (ORION MD S.R.L.)

Drepturile utilizatorului

Utilizatorul site-ului www. promoholidays.ro are dreptul sa vizualizeze site-ul pe monitorul calculatorului/tableta/telefon, sa tipareasca parti ale continutului site-ului pe suport de hartie si sa salveze pagini in format electronic, doar in scopuri personale, non-comerciale.

Continutul site-ului este proprietatea Promo Holidays (ORION MD S.R.L.) si nu poate fi folosit / preluat de catre terti decat cu acordul scris al societatii.

Obligatiile utilizatorului site-ului:

  • exista responsabilitatea financiara pentru toate tranzactiile efectuate in contul sau in numele dvs.;
  • aveti varsta peste 18 ani si capacitatea legala de a initia actiuni juridice;
  • se garanteaza corectitudinea datelor furnizate despre dvs. sau membrii familiei dvs.;
  • nu aveti dreptul sa utilizati site-ului in scopuri speculative, comerciale, sau in scopul generarii de rezervari false sau frauduloase;
  • este interzisa transmiterea materialelor politice, pornografice sau a altor materiale care contravin legii;
  • aveti obligatia de a nu distruge, copia, transmite, distribui, vinde sau afisa continutul site-ului cu exceptia utilizarii in scop personal si necomercial.

Solicitarile privind republicarea sau redistribuirea de continut vor fi adresate catre Promo Holidays la adresa mihaela.lepadatu@promoholidays.ro.

Modalitati de plata

La incheierea contractului se percepe un avans de 30 % din pretul stabilit sau, dupa caz, plata integrala a contravalorii pachetului de servicii turistice.

In cazul in care la incheierea contractului s-a perceput avans, plata finala se va face astfel:

–  pentru serviciile turistice conform termenelor de plată comunicate de Agenţie în scris prin bonul de comandă sau alte mijloace de comunicare;

Conditiile de plata de mai sus se aplica in toate cazurile, cu exceptia celor in care programul alorificat/confirmat are propriile reguli de achitare(vezi conditiile ofertei sau programului turistic).

Plata serviciilor turistice externe aferente contractului se poate efectua într-o singură monedă, în valuta specificată în contract sau în RON la cursul de referinţă al Bancii BRD –G.S.G. din ziua emiterii facturii.

Depășirea termenului de plată determină aplicarea unei penalități de 0,3 % pentru fiecare zi de întârziere, procent aplicat la suma neachitată. Dacă turistul renunță la contract din culpa sa, avansul este reținut de Agenție cu titlu de penalități.

Anulari/Modificari

Anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achizitionat se va face in functie de Termenii si Conditiile fiecarui Furnizor/partener. In cazul in care doriti anularea sau modificarea unui serviciu rezervat sau achizitionat, este responsabilitatea dvs. de a informa in scris sau telefonic Promo Holidays. Promo Holidays sau furnizorul direct accepta toate formele de cereri scrise sau electronice. Nu se poate anula/ modifica un serviciu/pachet fara a avea cererea ferma a clientului.

In anumite cazuri este posibil sa nu puteti anula / modifica anumite servicii turistice sau va trebui sa respectati anumite cerinte pentru aceste actiuni.

In cazul serviciilor turistice externe/interne, penalizarile sunt de:

  • 50% din prețul pachetului, dacă anularea se face cu mai mult de 65 de zile calendaristice înainte de data plecării;
  • 70% din prețul pachetului, dacă anularea pachetului se face între 64 – 31 de zile calendaristice înainte de data plecării;
  • 80% din prețul pachetului, dacă anularea se face in intervalul 16 – 30 de zile calendaristice înainte de data plecării;
  • 100% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic de 16 zile înainte de plecare sau pentru neprezentarea la program.
  • 100% din prețul pachetului de servicii turistice, în cazul în care turistul a achiziţionat pachetul de servicii turistice din cadrul programului special (de exemplu, Early Booking etc.), indiferent de data la care turistul solicită renunţarea.

Conditiile de anulare/penalizare indicate mai sus se aplică în toate cazurile, cu excepția celor în care programul valorificat/confirmat are propriile reguli de achitare, anulare/penalizare.

În acest caz se aplică regulile speciale ale fiecărui program în parte(pentru cursele charter- condiții speciale fiecărei destinații, specificate în Programul Turistic și Broșură ( dacă este cazul), pentru excursii- condiții speciale fiecărei destinații, specificate în Programul Turistic, pentru rezervările de turism individual, condițiile speciale ale fiecărui sistem de rezervări on-line, pentru acțiuni speciale ( campionate sportive, evenimente culturale etc), condiții specifice menționat în Programul Turistic și Broșură ( dacă este cazul), programe de Revelion, destinatii exotice, sistemele germane de rezervari Dertour, Tui, etc).Pe langa penalitatile indicate mai sus, turistul va suporta si eventualele taxe(ex:taxa de obtinere a vizei), daca acestea nu sunt incluse in valoarea contractului.

În cazul în care turistul care a contractat un pachet de servicii turistice cu Agenţia şi a achitat un avans nu se prezintă în termenul specificat în bonul de comandă sau în termenul comunicat în scris, pentru a achita ratele aferente sau restul de plată, contractul se consideră reziliat de drept, iar Agenţia are dreptul de a anula rezervările efectuate în beneficiul turistului cu reţinerea penalizărilor prevăzute in bonul de comanda.

Pentru biletele de odihnă şi/sau de tratament cumpărate prin organizaţii sindicale, Agenţia va face restituiri numai în baza cererilor de renunţare contrasemnate şi ştampilate de reprezentantul organizaţiei sindicale.

În cazul în care o ambasadă refuză să acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor reţine toate taxele datorate de Agenţie prestatorilor direcţi, precum şi cheltuielile de operare proprii acesteia.

Penalizările echivalente cu cele indicate in bonul de comanda se aplică şi în cazul în care turistul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare/destinaţie, dacă nu poate pleca în călătorie pentru că documentele personale necesare în vederea efectuării călătoriei nu sunt conforme normelor legale sau este în imposibilitatea de a părăsi teritoriului ţării, din alte motive ce ţin de persoana acestuia. Turistul are obligatia de a se informa de reglementarile fiecarei tari in care calatoreste, prealabil prezentarii la aeroport pentru plecare.

Agenţia nu răspunde în situaţii de grevă, conflicte politice şi de război, catastrofe, de pericol public, atac terorist, embargou internaţional, precum şi în cazul în care companiile aeriene stabilesc limite de răspundere. Toate aceste situaţii care nu sunt imputabile niciunei părţi se consideră situaţii de forţă majoră şi exonerează de răspundere Agenţia.

Toate sumele mentionate in bonul de comanda se vor reţine de către Agenţie din avansul sau preţul total al pachetului de servicii turistice achitat de turist, fără a fi necesară intervenţia instanţelor de judecată.

Clauze de neraspundere:

Site-ul www.promoholidays.ro este un site cu continut informativ. PROMO HOLIDAYS nu isi asuma nici o responsabilitate cu privire la corectitudinea si exactitatea acelor informatii.

Promo Holidays nu garanteaza in nici un fel, explicit sau implicit, realitatea, actualitatea si integralitatea datelor si informatiilor prezentate pe site. Eventualele neconcordante sau erori care pot aparea la un moment dat intre continutul site-ului si informatiile reale nu implica nici o raspundere, de orice natura, pentru Promo Holidays.

Promo Holidays actioneaza si ca agent pentru terti furnizori cum sunt: liniile aeriene, hoteluri, companii de inchiriat masini precum si alti Furnizori de Servicii Turistice – denumiti in continuare Furnizori. Promo Holidays nu-si asuma nicio responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizori si nu garanteaza in nici un fel (fie explicit sau implicit) acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site.

Modificari in termenii si conditiile de utilizare:

Se poate aduce modificari termenilor si conditiilor de utilizare, fara a anunta acest lucru anterior in continutul site-ului. Va rugam, deci, sa recititi termenii si conditiile de utilizare de fiecare data cand accesati sau utilizati acest site. Utilizarea site-ului de catre dumneavoastra, ulterior modificarii acestor termeni, constituie acceptarea de catre dumneavoastra a termenilor si conditiilor modificate.

Aceste reguli sunt in conformitate cu legislatia romana in vigoare. Incalcarea prevederilor acestui document constituie o violare a drepturilor PROMO HOLIDAYS si poate atrage raspunderea civila, contraventionala sau, dupa caz, penala a persoanei in culpa. Conflictele aparute in legatura cu termenii de utilizare ale site-ului vor fi supuse spre solutionare instantelor judecatoresti.

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica continutul site-ului www.promoholidays.ro sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza acest site, va fi considerata o tentativa de fraudare a site-ului www.promoholidays.ro si va pune in miscare cercetarea penala impotriva acelora care au incercat acest fapt.

 

Conditii Generale de Transport:

Pasagerii au luat la cunostiinta Conditiile Generale de Transport, conditii care pot fi obtinute si gratuit la cererea pasagerului.

  • Biletul de calatorie este nominal, nu poate fi transmis altei persoane si trebuie sa fie prezentat la cererea personalului firmei sau a autoritatilor abilitate sa faca controale.
  • Biletul constituie dovada incheierii contractului de transport intre transportator si pasagerul al carui nume este inscris in bilet, a carui identitate trebuie demonstrata la cerere.
  • Unele tarife speciale au conditii care pot restrictiona sau interzice modificarea rezervarii si pot limita cuantumul restituirii in cazul anularii sau neefectuarii calatoriei. Modificarea datei de calatorie si returnarea biletelor necalatorite sau partial calatorite se face conform conditiilor din ~Regulamentul privind Anularea, Reprogramarea si Restituirea contravalorii biletelor de autocar~, care este parte integranta a contractului dintre Promo Holidays si pasager.
  • Rezervarea pentru segmentul de intoarcere in cazul biletelor dus-intors este obligatorie si trebuie facuta cu cel putin 7 zile inainte de data calatoriei de intoarcere, chiar si pentru biletele dus-intors cu data fixa de intoarcere.
  • Promo Holidays nu garanteaza existenta locurilor libere la data dorita pasager si nu va fi responsabila pentru daunele suferite de pasager ca urmare a imposibilitatii efectuarii calatoriei la data dorita de acesta.
  • Transportatorul si agentiile sale isi rezerva dreptul de a vinde locurile neconfirmate.
  • Cererile de returnare, cererile de despagubire si(sau) reclamatiile privind efectuarea calatoriei (cu exceptia celor de bagaje pierdute) se vor depune in scris la sediul Promo Holidays sau in format electronic pe mail la adresa office@promoholidays.ro intr-un interval de maxim o luna de la data plecarii trecuta pe biletul de calatorie, in cazul biletelor dus si a biletelor cu data fixa de intoarcere, si maxim 7 luni in cazul biletelor dus-intors OPEN.
  • Pasagerul nu trebuie sa includa in bagajele sale: obiecte al caror transport este interzis prin legi sau reglementari in vigoare in oricare stat de plecare sau destinatie, obiecte care, conform opiniei transportatorului, sunt improprii pentru transport datorita greutatii, dimensiunilor, naturii sau ambalajului, animale vii.
  • Promo Holidays nu isi asuma nici o responsabilitate pentru transportul bagajelor de mana. Aceasta revine in intregime pasagerului, in afara cazului in care deteriorarea este din vina transportatorului si poate fi dovedita de pasager. Promo Holidays nu este responsabila in cazul pierderii sau deteriorarii de bunuri si obiecte de valoare cum ar fi (bani, bijuterii, obiecte de arta, camerele foto, video, computere etc), aflate in bagajul de mana al pasagerilor.
  • Pasagerii au obligatia sa depuna orice reclamatie referitoare la pierderea (furtul) sau deteriorarea bagajelor, imediat dupa sosire, la echipaje si sa confirme in scris in maxim 48 de ore de la sosire, direct la Transportator. Orice reclamatie ulterioara nu va mai fi luata in considerare.
  • Transportatorul isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment tarifele sau orarele de circulatie.
  • Transportatorul va depune toate eforturile pentru a transporta pasagerul si bagajele sale intr-un termen rezonabil. Orele indicate pe bilet, in orare si in alte documente nu sunt garantate si nu fac parte din contractul de transport. Transportatorul poate sa-si substituie alti transportatori sau sa utilizeze alte autocare decat cele prevazute, fara preaviz. Orarele sunt susceptibile de modificare fara preaviz. Transportatorul nu este raspunzator pentru erorile sau omisiunile din orare si alte publicatii care contin orare. Transportatorul nu isi asuma nici o raspundere pentru cursele in conexiune. Eurolines nu isi asuma nici o responsabilitate pentru intarzierile curselor si(sau) pentru pierderile suferite de catre pasager, ca urmare a acestor intarzieri. Orele de sosire depind de timpul de asteptare din granite si de pe sosele.
  • Pasagerii se obliga sa respecte prevederile tarilor tranzitate, referitoare la documentele de intrare (iesire), prevederile vamale, financiar administrative, referitoare la persoana sau la bagajele sale. Transportatorul nu isi asuma raspunderea pentru cheltuieli suplimentare determinate de lipsa acestor documente.
  • Transportatorul si agentii sai nu-si asuma nici o responsabilitate in cazul in care un pasager nu respecta prevederile din Conditiile Generale de Transport.
  • Transportatorul asigura pasagerii pentru toate vatamarile corporale rezultate din deplasarea vehiculului si din prezenta lor in vehicul.

NU puteti calatori daca nu aveti cu dumneavoastra toate documentele de calatorie necesare, cum sunt pasaportul si viza.

unele state pot solicita transportatorului dumneavoastra sa furnizeze informatii despre sau sa permita accesul la datele pasagerilor.

Refuz de imbarcare:

Zborurile pot fi supra-rezervate si exista o probabilitate foarte mica ca locul sa nu fie disponibil in cadrul zborului chiar daca dvs. aveti o rezervare confirmata. In cele mai multe situatii, daca primiti involuntar un refuz de imbarcare, aveti dreptul la o compensare. Daca este prevazut de legea aplicabila, transportatorul trebuie sa solicite acordul inainte de a refuza imbarcarea involuntara a unei persoane. Contactati transportatorul pentru regulile complete de plata a compensatiei pentru refuz de imbarcare (DBC) si pentru informatii despre prioritatile de imbarcare ale transportatorului.

Bagaj:

Pentru anumite tipuri de articole se poate declara o valoare mai mare. Transportatorii pot aplica reguli speciale pentru articole fragile, valoroase sau perisabile. Verificati cu transportatorul dvs. Bagaj de cala: Transportatorii pot acorda o indemnizatie gratuita pentru bagajul de cala, care este stabilita de transportator si poate depinde de clasa si/sau ruta. Transportatorii pot aplica taxe suplimentare pentru bagajul de cala, care depaseste indemnizatia acordata de ei. Consultati transportatorul. Bagaj de mana: Transportatorii pot acorda o indemnizatie gratuita pentru bagajul de mana, care este stabilita de transportator si care poate depinde de clasa, ruta si/sau tipul de aeronava. Se recomanda minimizarea bagajului de mana. Consultati transportatorul. Daca mai multi transportatori va asigura calatoria, fiecare transportator poate aplica reguli diferite pentru bagaje (atat pentru cele de cala cat si pentru cele de mana).

Timpi de Check-In.

Ora indicata pe bilet /chitanta este ora de plecare a aeronavei. Ora de plecare a zborului nu este identica cu ora la care trebui sa faceti check-in-ul sau cu ora la care trebuie sa fiti prezent pentru imbarcare. Transportatorul dvs. va poate refuza transportul daca intarziati. Orele de check-in, anuntate de transportator, sunt orele cele mai tarzii la care pasagerii pot fi acceptati pentru cursa; orele de imbarcare, anuntate de transportatorul dvs. sunt orele cele mai tarzii la care pasagerii trebuie sa se prezinte pentru imbarcare.

Bunuri Periculoase (MATERIALE PERICULOASE).

Din motive de siguranta, bunurile periculoase nu trebuie ambalate in bagajul de cala sau in bagajul de mana decat daca acest lucru a fost permis in mod expres. Printre bunurile periculoase se numara, fara a se limita insa la: gaze comprimate, substante corozive, explozibili, lichide si solide inflamabile, materiale radioactive, materiale oxidante, otravuri, substante infectioase, si genti cu sisteme de alarma instalate. Din motive de siguranta se pot aplica si alte restrictii. Verificati cu transportatorul dvs.